گزارش کامل پیامک ارسال در سامانه پیام کوتاه آیسان

گزارش کامل پیامک

گزارش کامل پیامک ارسال در سامانه پیام کوتاه آیسان
اگر از طریق  پنل های اس ام اس ارسال پیام داشته اید مسلما گزارش ارسال یا دلیوری بسیار برایتان مهم می باشد.زیرا پس از ارسال علاوه بر بازخورد پیامک برای محاسبات خود میخواهید مطمئن شوید که از چند درصد ارسال فیدبک دریافت نموده اید.ای آمار باعث می گردد تا میزان و تعداد ارسال sms را در نظر بگیرید و با افزایش یا کاهش آن فیدبک خوبی دریافت کنید.

اما همیشه بدانید که تبلیغات مستمر و متوالی نتیجه دلخواهتری دارد.در سامانه پیام کوتاه آیسان زمان ارسال پیامک گزارش پیامک های خود را در بخش پیام های ارسالی میبینید.هم چنین در زمان ارسال انبوه پیامک گزارش در بخش منطقه ای هدفمند است تعداد پیام های ارسالی،تعداد پیام های ارسال نشده و منطقه و زمان را میبینید.گزارش کدپستی ایرانسل و همراه اول نیز در ارسال انبوه می باشد.شاید فکر کنید کاری اضافی و خسته کننده است در حالی که چک کردن دلیوری پیامک های ارسالی تجربه تان را در زمینه تبلیغات پیامکی بیشتر می کند. هم چنین می توانید شماره های بلک لیست را خارج کنید.
هم چنین اگر برای دوستان خود پیامک ارسال می کنید.دلیوری و گزارش ارسال می تواند دلیل محکمی بر ارسال شما باشد تمامی شماره های ارسالی را در فایل اکسل دانلود می کنید.این قابلیت مهم پنل اس ام اس آیسان این امکان را به شما می دهد تا بدانید چند درصد از پیامک های شما ارسال شده است.
برای اطلاعات بیشتر یا سامانه پیام کوتاه آیسان تماس بگیرید.شماره تماس :02634409525

لینک های مفید

درباره ما

ارسال تکی

 

اطلاعات تماس