ارسال پیامک تکی و گروهی آیسان

پیامک تکی و گروهی آیسان

ارسال پیامک تکی و گروهی در پنل اس ام اس آیسان
برای ارسال پیامک در پنل اس ام اس آیسان وارد بخش ارسال پیامک میشوید که به 12 بخش تقسیم میشود.اگر وبلاگ آیسان را دنبال کنید به اختصار توضیح میدهیم تا برای ارسال پیامک درست اقدام کنید.تا به اینجا یاد گرفتیم تبلیغات اس ام اس فقط برای ازدیاد مشتری نیست.در نتیجه این بخش سامانه پیام کوتاه آیسان بسیار مفید و کارا میباشد.


ارسال پیامک:این بخش برای زمانی است که بخواهید برای شماره هایی که در دسترستان است پیام ارسال کنید.در این بخش شما متن پیامک را تایپ می کنید که استاندارد کاراکتر برای هر پیام فارسی 70 کاراکتر و برای پیام انگلیسی 160 کاراکتر می باشد.سپس می توانید یک ارسال تست داشته باشید تا پیام را روی گوشی موبایل خود ببینید.شماره مخاطبان خود را به ترتیب با enter جدا می کنید.سپس پیش فاکتور را مشاهده کرده و تایید می کنیم. و پیام ما برای شماره های درج شده ارسال می گردد.
منطقه ای هدفمند: این بخش برای تبلیغات انبوه پیامک مناسب می باشد یعنی شما میخواهید پیامتان به شماره های مناطق ارسال گردد. پنل پیشرفته آیسان تمامی مناطق را به تفکیک بلوار به بلوار،کدپستی کامل مناطق،ارسال براساس مشاغل و اصناف  تفکیک کرده است.که بر اساس منطقه دلخواهتان انتخاب کرده و پیام ارسال می گردد.
ارسال انبوه:در سامانه پیام کوتاه آیسان علاوه بر خطوط اختصاصی ،از هر اپراتور یک خط عمومی به کاربران داده میشود.ارسال انبوه مانند ارسال پیامک می باشد با این تفاوت که ارسال بیش از 10 شماره و با خطوط عموی و کوتاه نیز امکان پذیر است.یعنی در ارسال انبوه مجاز به ارسال پیام برای 10 شماره یا بالاتر می باشید.
ارسال هوشمند: شما توسط این سیستم قادر خواهید بود به صورت هوشمند متن ارسالی را برای هر شماره موبایل شخصی سازی نمایید
به عنوان مثال فرض کنید مایل هستید که اعتبار هر یک از کاربرانتان را برای آنها توسط پیامک به صورت زیر ارسال نمایید :

آقای هادی اکبری اعتبار شما 12300 ریال می باشد
خانم هانیه محمدی  اعتبار شما 245600 ریال می باشد.
ارسال متناظر: این بخش به شما امکان می دهد که برای هر شماره یک متن متناظر در نظر گرفته و یکجا ارسال نمایید
کدپستی همراه اول و کدپستی ایرانسل : این بخش منسب رای زمانی است که بخواهید برای کدپستی مشخص خود پیامک ارسال کنید که در پنل اس ام اس آیسان نقشه کدپستی سایر استانها وجود دارد.
ارسال فلش: مشابه ارسال پیامک معمولی می باشد با این تفاوت که در ارسال فلش پیامک در دریافتی موبایل مخاطب ذخیره نمی گردد . و به صورت خودکار بر روی گوشی موبایل باز می گردد.
ارسال BTS: ارسال BTS براساس دکل ایرانسل ارسال می گردد و ارسال بالای 50000 هزار پیامک پذیرفته می گردد. در این نوع ارسال باید 72 ساعت قبل فرم حاوی متن پیامک،منطقه مورد نظر و زمان ارسال به اپراتور ارسال گردد. هم چنین ارسال ایرانسل از طریق دکل هیچ گونه گزارشی ندارد.
ارسال برا اساس VAS: خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ( Value Added Services )که به اختصار به آن VAS گفته می شود، به طور خلاصه به هر سرویسی اطلاق می گردد که فراتر از خدمات مکالمه صوتی باشد. این خدمات فرصت بی‌نظیری در اختیار ایده پردازان و تولید کنندگان محتوا قرار داده است، تا از آن طریق در کنار ارزش آفرینی برای مشترکین تلفن همراه، از سود حاصل از ارائه این سرویس ها نیز بهره‌مند گردند. در حقیقت هر نوع خدمت جذاب یا ویژه ای که مشترکین تلفن همراه به خاطر آن هزینه پرداخت کنند، جزئی از خدمات ارزش افزوده تلفن همراه به شمار می آید.
خدمات ارزش افزوده عمومی:
    متنی
    چند رسانه ای
    بازی و سرگرمی
    برنامه های کاربردی
    تلفن گویا (IVR)
خدمات ارزش افزوده سازمانی :
    خدمات متنی سازمانی
    برنامه های کاربردی سازمانی
    تلفن گویا (IVR)
    کد های دستوری USSD
با توجه به گسترش این خدمات و بازار رقابتی موجود، ناب و خلاقانه بودن ایده‌ها، نقش تعیین کننده‌ای در پذیرش طرح‌های پیشنهادی ایفا می کنند .جهت ارسال ایده ها و طرح های پیشنهادی خود، لازم است فرم پروپوزال را به همراه فایل نمونه محتوا و ضوابط ارسال طرح، دانلود، تکمیل و از طریق تیکت ارسال فرمایید. برای تکمیل فرم پروپوزال خود می توانید از ویدیوی آموزشی خدمات ارزش افزوده، استفاده نمایید.
مستندات لازم جهت بررسی طرح:
 فرم پروپوزال تکمیل شده-   فایل اکسل نمونه محتوا، شامل حداقل 12 محتوا به همراه منابع در دسترس و دارای مجوز

ضوابط تایید و ارزیابی طرح:
    ارسال فایل پروپوزال با فرمت Word
    معرفی رابط آگاه به مبحث خدمات ارزش افزوده، جهت پیگیری طرح در تیکت مربوطه
    در صورتی که نوآوری و خلاقیت در طرح پیشنهادی وجود نداشته باشد، این طرح از طرف کارشناسان مورد پذیرش واقع نخواهد شد.
    عدم تطابق نمونه محتوا با موضوع طرح، همچنین عدم رعایت ضوابط مندرج در دستور العمل تدوین محتوا، موجب رد شدن طرح شما خواهد شد.
    جذب مخاطب و صرف اقتصادی طرح پیشنهادی توسط کارشناسان مربوطه تعیین می گردد و در صورت عدم تایید طرح به دلیل عدم صرف اقتصادی، سرویس پیشنهادی قابلیت ارسال به اپراتور را نخواهد داشت.
    چنانچه طرح پیشنهادی در ارسال اولیه اشکالات آشکار داشته باشد، پس از تذکر دو مرحله‌ای، بررسی طرح متوقف خواهد شد.
    محتوای ارسالی باید با توجه به ضوابط مندرج دردستور العمل تدوین محتوا تهیه شده باشد، همچنین ذکر منبع رسمی جهت استفاده از محتوا الزامی است.

مستندات لازم بعد از تایید اولیه:
ارسال مجوز استفاده از منبع تامین محتوی سرویس (نامه رسمی نشان دهنده مجوز استفاده‌ی تجاری از منبع تامین محتوا، گواهی امضای رسمی از ارائه دهنده مجوز، سایر مدارک مربوطه)
قرارداد با منبع تامین محتوی یا تامین کننده محتوا در صورت وجود
ارسال حداقل 40 محتوای اولیه
ارسال سن و جنسیت:در این بخش شما قادر خواهید بود ارسال پیامک را براساس سن و جنسیت ارسال کنید که  در پنل اس ام اس آیسان تفکیک براساس استان،شهرستان و منطقه میباشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال با بخش پشتیبانی شرکت آیسان به شماره تلفن 02634409525 تماس بگیرید.

لینک های مفید

درباره ما

ارسال تکی

 

اطلاعات تماس